Środowisko programistyczne

Visual Studio Community dla Embeded
BlackArt
Najsłabsze Ogniwo
Posty: 14
Rejestracja: czw maja 18, 2017 4:26 pm

Re: Środowisko programistyczne

Post autor: BlackArt » pt maja 26, 2017 8:24 pm

Dzieki SunRiver. Nie zauwazylem tego :( :lol:

Awatar użytkownika
SunRiver
Moderator
Posty: 78
Rejestracja: wt sty 10, 2017 6:20 pm
Kontaktowanie:

Re: Środowisko programistyczne

Post autor: SunRiver » pt maja 26, 2017 11:29 pm

hehehe .. takie wielkie aż po oczach bije :) jak mozna nie zauważyć :) hihihi\
...:: z każdym bitem serca ::...

💫Sunduino.pl
-------------------------------------
💦Forum ATNEL
💦KINETIS

BlackArt
Najsłabsze Ogniwo
Posty: 14
Rejestracja: czw maja 18, 2017 4:26 pm

Re: Środowisko programistyczne

Post autor: BlackArt » sob maja 27, 2017 8:58 am

Nie do końca o to mi chodziło :) Nawet jeśli wybiorę jezyk C podczas konfiguracji projektu to później dodając nowy plik źródłowy mogę tylko wybrać typ pliku C++.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
SunRiver
Moderator
Posty: 78
Rejestracja: wt sty 10, 2017 6:20 pm
Kontaktowanie:

Re: Środowisko programistyczne

Post autor: SunRiver » sob maja 27, 2017 7:53 pm

to coś robisz źle bo po przełaczeniu na C mam do dyspozycji pliki C
zrób nowy projekt od nowa ew sprawdź aktualizacje
...:: z każdym bitem serca ::...

💫Sunduino.pl
-------------------------------------
💦Forum ATNEL
💦KINETIS

Awatar użytkownika
SunRiver
Moderator
Posty: 78
Rejestracja: wt sty 10, 2017 6:20 pm
Kontaktowanie:

Re: Środowisko programistyczne

Post autor: SunRiver » sob maja 27, 2017 8:13 pm

a jednak po update Vgdb mam jak ty tylko Instaled C++ jednak nie jest to problem gdyż dodajesz plik i na dole zmieniasz mu nazwę z cpp na c. i działa normalnie
...:: z każdym bitem serca ::...

💫Sunduino.pl
-------------------------------------
💦Forum ATNEL
💦KINETIS

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość